Dnes vstupuje na televizní obrazovky nová reklama s Ivanem Trojanem, který se stejně jako v jarní kampani představí v roli robota IQ 3000. Tentokrát spot přiblíží hlavní výhody aplikace Můj vlak, která je už pro tisíce zákazníků nedílnou součástí online světa Českých drah.

Nový televizní spot s robotem se zaměřuje na představení výhod aplikace Můj vlak, ve které je možné nejen rychle a pohodlně pořídit jízdenky, ale také získat mnoho užitečných informací a notifikací před jízdou i během ní. „Nyní cílíme na zvýšení znalosti aplikace Můj vlak. Nový spot v televizi, rádiu a na sociálních sítích navazuje na kampaň v online médiích, tisku a outdooru, kterou jsme spustili v polovině srpna a která už přímo popisuje jednotlivé benefity aplikace Můj vlak,“ říká Jakub Otava, ředitel odboru komunikace Českých drah.

V příběhu míří startupové duo s robotem IQ 3000 žádat o investici. Nemá ale aplikaci Můj vlak, což se ukáže jako komplikace. Zachrání je pohotová průvodčí i sám robot Ivan Trojan, který alespoň dokáže vyjmenovat, co všechno aplikace umí.

Spot v režii Ondřeje Trojana představuje aplikaci Můj vlak, která je mezi zákazníky stále oblíbenější. O jejích kvalitách vypovídá už více než milion stažení na platformách iOS a Android a průměrné hodnocení uživatelů 4,5*. České dráhy aplikaci neustále vylepšují a nabízejí nové funkcionality. K nákupu jízdenky a výběru místa stačí pár kliknutí, pohodlné je také placení, ať už platební kartou, ČD Kreditem nebo pomocí Apple Pay, případně je možné uplatnit i slevový kód nebo voucher. Před cestou se zákazník dozví číslo nástupiště, aplikace oznamuje přestupy a velmi snadné je také případné vrácení jízdenky.

Spot k nové kampani si můžete prohlédnout na účtech Českých drah na sociálních sítích Facebook, X, Instagram nebo LinkedIn.