Dnes vstupuje do online prostoru nový reklamní spot Českých drah. Hlavním cílem kampaně je tentokrát ukázat komfort a služby, které moderní vlaky nabízejí. V hlavní roli se představuje opět Ivan Trojan. A protože velkým tématem je dnes umělá inteligence, představuje se tentokrát známý herec v roli chytrého robota, který má na všechno odpověď.
Stříbrný oblek, světélkující mozek a nechybí ani anténka, to je Ivan Trojan v roli chytrého robota v nejnovější kampani ČD. A co ho vlastně přivádí do vlaku? Humanoid s označením IQ 3000 se jako výsledek úsilí pražského start-upu jede představit do Ostravy a žádat o investici. Nejlepší volbou pro pohodlný přesun na sever Moravy je samozřejmě vlak. „Rostoucí investice do modernizace vlakových souprav přinášejí našim cestujícím více komfortu. Cílíme tedy nejen na běžné cestující, ale i na byznysové klienty, kteří vyžadují vyšší úroveň služeb. A nápad s AI start-upem to ve zkratce skvěle vystihl,“ říká Jakub Otava, ředitel odboru komunikace Českých drah.
Nejnovější kampaň Českých drah připomíná, že vlakem můžete rychle a pohodlně cestovat např. na trase Praha – Ostrava nebo Praha – Brno. V dálkových vlacích najdou zákazníci veškerý komfort, který na svých cestách ocení, tedy pohodlné soupravy vybavené klimatizací, zásuvkami pro nabíjení drobné elektroniky, USB, Wi-Fi sítí, palubním informačním systémem, nabíječkami pro elektrokola atd. V rámci služeb pak nechybí ani pestrý jídelní lístek. I proto se děj aktuálního spotu odehrává v restauračním voze.
Např. z Prahy do Ostravy trvá cesta nejrychlejšími spoji SC Pendolino nebo některými spoji IC Ostravan jen něco málo přes tři hodiny. Trasu mezi Prahou a Brnem zvládnou vlaky railjet a spoje EC Metropolitan za zhruba 2,5 hodiny. Velkou novinkou letošního roku v dálkové dopravě je plánované nasazení první soupravy ComfortJet, nejmodernějšího vlaku ve flotile Českých drah. Poprvé se s ním cestující svezou v polovině roku na trase Praha – Bohumín.
Natáčení reklamního spotu přineslo i řadu technických výzev. Třeba jen na výrobě mozku robota pracovali tři odborníci na speciální efekty více než týden. Výsledkem je elektro-mechanická přilba, kde se hýbe téměř každá součástka, včetně napřimovací anténky. A samotným líčením a nasazováním mozku strávil Ivan Trojan v maskérně skoro čtyři hodiny. Závěr reklamy, kterou režíroval Ondřej Trojan, pak patří robohitovce „Palačinka – lívanec, kapučíno na konec“. Spoty jsou nasazeny ode dnešního dne v online médiích a na sociálních sítích. Kampaň doplňují vizuály s prezentací konkrétních benefitů jízdy vlakem na venkovních plochách, v printu a v online prostředí.
Spot k nové kampani si můžete prohlédnout na účtech Českých drah na sociálních sítích Facebook, X, Instagram a LinkedIn.