Proč si nastavujeme cíle?

Klíčové a strategické firemní cíle nastavujeme pro jasnou profilaci společnosti k dosažení stanovených podnikových vizí: Optimální skladbě služeb pro cestující, státní i firemní klienty, zajištění zdrojů i prostředků pro svou konkurenceschopnost a nabídku, která obstojí ve vysoce konkurenčním prostředí 21. století. Jednoduše řečeno – aby měla vlaková doprava smysl, řád a výhody pro každého.

Hlavní cíle společnosti České dráhy

Orientace na zákazníka

Moderní veřejná doprava stojí na dvou důležitých pilířích: kvalitních službách a moderním vozovém parku. Do obou oblastí masivně investujeme, abychom poskytovali služby, díky nimž budou naši zákazníci jezdit vlakem bez starostí. Rychle, v pohodlí, ekologicky a bezpečně.

  • Ve spojení se zahraničními partnery nabízíme konkurenceschopnou formu mezistátní dopravy.
  • Nabízíme komplexní řešení dopravní obslužnosti při využití optimálních prodejních kanálů, moderních prodejních metod a výhodných cen.
  • Kvalita služeb a spokojenost zákazníků jsou pro Skupinu České dráhy na prvním místě, a to jak v oblasti osobní, tak i nákladní dopravy.

Stabilita podniku

České dráhy, a.s., jsou stabilní podnik – spolehlivý partner pro objednatele dopravy, zaměstnance i samotné zákazníky. Plníme své závazky, staráme se v maximální míře o cestující i své kolegy na dráze. Ať už s námi cestujete nebo pracujete, jsme tu pro vás ve všech ohledech. Železniční doprava byla a bude jedním ze základních kamenů dopravy, aktivně proto pracujeme na jejím rozvoji a zlepšení pro moderní dobu.

Governance

Důsledně uplatňujeme zásady manažerského řízení, dané jasně nastaveným rámcem pro corporate governance a compliance. Neustále posilujeme význam risk managementu, provázaného se strategickým reportingem.

Integrace

V rámci holdingu v maximální míře dodržujeme společná pravidla i politiky. Mateřská společnost tak spolupracuje s dceřinými společnostmi v synergii a dle funkčně nastavených modelů.